Friday, January 1, 2010

新的一年新的部落格!My New Blog!

新的欣情解剖室开张啦!新的一年,当然要换新的东西啦。之前就决定要把之前Space的部落格换来Blogspot的,可是一直都没有行动到。基于好多朋友都使用Blogspot,然后也接到几位朋友的投诉,说从Blogspot无法打开我的Spaces,而且也很慢。本来我真的没有什么决心要换的,因为之前的部落格真的使用了好久好久哦。从我Form 3那年用到现在,所以呢真的是很舍不得啦。后来就基于个人原因,就立下心来要把部落格换来这里。而且选了今天这个“黄道吉日”来开张我的部落格。所以请各位朋友把你们部落格上的我的部落格链接换成 http://www.jaceslyn.blogspot.com/ 。谢谢合作!也希望大家多多支持啦。要常来我的部落格做客哦!我的部落格随时欢迎你的光临。。。

Yo! My friends, my new blog opened today! Start from today, i will change my blog from Spaces to here. Since it is the new yeay, so there must be have something new right? Actually, i were thinking to change the blog to blogspot due to most of my friend are using blogspot now and some of my friends also complained that they cannot open the link from Blogspot to Spaces. At first, i really don't want to change the blog to here, because the previous blog i used since i was Form 3 until now. After that, due to some private reason, i decided to change my blog to her. So, my dear friends, please change my blog link in your blog to http://www.jaceslyn.blogspot.com/ . Thanks for cooperation! Lastly, i hope that you all will support my new blog! Please always come to visit my blog! I welcome you with opned arms...

No comments:

Post a Comment